(Diversity Visa Lottery Program) یا برنامه لاتاری ویزای ایالات متحده، یک برنامه مهاجرتی است که هرساله توسط وزارت خارجه آمریکا انجام می‌شود. این برنامه به شهروندان کشورهایی که نرخ مهاجرت آنها به آمریکا کمتر است، لاتاری امریکا این فرصت را می‌دهد که از طریق قرعه‌کشی، فرصت دریافت ویزای مهاجرتی به ایالات متحده را به دست آورند.

  1. زمان اعلام نتایج لاتاری 2025
  2. نحوه مشاهده نتایج لاتاری 2025
  3. پرسش های مرتبط با اعلام نتایج لاتاری 2025

زمان اعلام نتایج لاتاری 2025

احتمالاً برای همه شرکت‌کنندگان در لاتاری، سوالی وجود دارد که زمان اعلام نتایج لاتاری چه زمانی است؟ نتایج لاتاری سال 2025 یا همان1402 برای افرادی که در مهر و آبان سال 1402 (اکتبر 2023) ثبت‌نام کرده‌اند، در تاریخ 15 اردیبهشت 1403 (ماه May سال 2024) اعلام می‌شود. افرادی که در لاتاری سال 2025 ثبت‌نام کرده‌اند، می‌توانند با استفاده از مشخصاتی که در پرینت نهایی ثبت‌نام خود دارند، جواب لاتاری را در وب‌سایت رسمی لاتاری مشاهده کنند.

نحوه مشاهده نتایج لاتاری 2025

برای مشاهده نتایج لاتاری سال 2025، نیاز به وارد کردن کد رهگیری 16 رقمی (Confirmation Number)، نام خانوادگی به حروف لاتین، و سال تولد میلادی دارید که با مشخصات وارد شده در فرم ثبت‌نام لاتاری گرین کارت تطابق داشته باشد. همچنین میتوانید با موسسه تیهو مهاجر تماس بگیرید و با ارسال رسید ثبت‌نام یا فایل PDF درخواست، بدون وارد کردن کد پیگیری، از نتایج ثبت‌نام خود با خبر شوید. علاوه بر این، افرادی که فایل ثبت‌نام خود را گم کرده‌اند، می‌توانند از طریق گزینه بازیابی کد رهگیری تیهو مهاجر، جواب لاتاری خود را بررسی کنند.

این مطلب را هم بخوانید
مقایسه کانادا و امریکا برای تحصیل
چطور بفهمم لاتاری برنده شدم؟
چطور بفهمم لاتاری برنده شدم؟

Confirmation Number: کانفرمیشن نامبر یا همان کدتاییدیه 16 رقمی ثبت‌نام لاتاری را باید به‌صورت کامل وارد کنید و دقت داشته باشید که کد شما با 2025 شروع میشود.

 Last/Family Name: نام خانوادگی خود را دقیقا به شکلی که در ثبت نام وارد نموده اید، تایپ کنید.

Year of Birth: سال تولد میلادی خود را وارد کنید.

Authentication: کد امنیتی که در تصویر مشاهده میکنید را وارد کنید.

روی دکمه Submit کلیک نمایید.

درصورتی که شما برنده لاتاری شده باشید با پیغام زیر رو به رو خواهید شد:

بعد از برنده شدن در لاتاری امریکا چه باید کرد؟

برای کسب اطلاعات درخصوص مراحل بعد از برنده شدن لاتاری تا دریافت ویزای امریکا میتوانید مقاله بعد از برنده شدن لاتاری چه باید کرد؟ را مطالعه نمایید.

پرسش های مرتبط با اعلام نتایج لاتاری 2025

بله، شما می‌توانید در سال‌های بعدی دوباره در لاتاری شرکت کنید.

برای مشاهده نتایج لاتاری باید وارد وبسایت لاتاری به آدرس https://dvprogram.state.gov/ESC/ شوید.

بله میتوانید کانفرمیشن نامبر خود را بازیابی کنید جهت دریاقت راهنمایی با کارشناسان تیهو مهاجر تماس بگیرید.

با ما تماس بگیرید 41406448-021
5/5 - (1 امتیاز)